سرویس و نگهداری ادواریups


سرویس و نگهداری ادواریups

بدیهی است پیشرفت روز افزون تکنولوژی در دنیای امروز ، سبب گردیده است اهمیت و نیاز به حفاظت از تجهیزات حساس و گران قیمت الکترونیکی ، اطلاعات شبکه های کامپیوتری ، دستگاههای پزشکی ، مخابراتی ، صنعتی و ... بیش از پیش موردتوجه قرار گیرد ، از آنجاییکه اغلب اشکالات و خرابی های این تجهیزات به علت اختلالات موجود در تولید ، انتقال ، توزیع و نحوه مصرف برق ایجاد می شود ، کارشناسان ، سیستم های تغذیه بدون وقفه (ups) را به عنوان کارآمدترین تجهیز جهت تامین برق اضطراری بدون وقفه و تنظیم کننده نوسانات توصیه می نمایند.
دستگاه های یو پی اس نیز همواره نياز به کنترل و مراقبت دارند . سرویس و نگهداری به موقع سبب افزايش عمر مفيد و کارکرد بهینه دستگاههای یو پی اس و باتری ها  مي گردد .
از اینرو با انجام سرويس و نگهداري ادواری  مشتري از مزاياي تعمير سريعتر دستگاه ، سرويس و نگهداري دستگاه در زمان هاي منظم ، اولويت در تعمير ، ثبت تمامي اطلاعات دستگاهها در دوره هاي مختلف ، دريافت دستگاه جايگزين عدم پرداخت هزينه توسط مشتري در هر درخواست ، برخوردار مي گردد .
مشتریان پس از عقد قرارداد طی دوره های زمانی متفاوت از خدمات این سرویس ها به شرح زیربرخوردار میگردند.

  1. نظافت و بادگیری دوره ای دستگاه های یوپی اس و ملحقات آن که طبق قرارداد فیمابین انجام می پذیرد .
  2. چک کردن مشخصه های کاری یو پی اس در حالت کارکرد عادی (ولتاژ ورودی، ولتاژ خروجی ، فرکانس ورودی و فرکانس خروجی)  
  3. چک کردن مشخصه های کاری یوپی اس در مد باتری (ولتاژ خروجی ، فرکانس خروجی، درصد انرژی باتریها )
  4. تست عملکرد صحیح یو پی اس وباتریهای مربوطه
  5. رفع عیب دستگاه های یوپی اس
  6. ارائه مشاوره فنی به کارفرما در جهت بهره برداری بهینه از سیستم ها
  7. چک کردن برق ورودی و خروجی یوپی اس از نظر صحت ارت و ایزولاسیون سیم کشی.
  8. کنترل نوع بار مصرفی و ارئه مشاوره جهت خارج نمودن بعضی از مصرف کننده ها ( نظیر دستگاههای کپی و ... ) که در دراز مدت به یو پی اس صدمه می رسانند


در اين راستا شرکت ایمن فراز اقدام به عقد قراردادهاي پشتیبانی ادواری پس از اتمام دوران گارانتی با فرمتهای متفاوت مینماید .
همچنین واحد پشتیبانی و خدمات شرکت ایمن فرازبا بهره گیری از مهندسین و کارشناسان مجرب آمادگی خود را جهت تعمیرات و خدمات انواع یوپی اس های تولید داخل و خارج اعلام می دارد .